Jak zamawiać

Dopasowując się do Twoich potrzeb, Sklep internetowy SPEKTR daje Ci możliwość szybkiego zakupu wybranego produktu.

Towary zamawiane za pośrednictwem Sklepu internetowego są dostarczane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, według Twojego wyboru dokonanego podczas składania zamówienia.

Aktualnie dostępny jest sposób dostawy za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres wskazany w zamówieniu.

Proces składania zamówienia to kilka prostych kroków:

  1. Wyszukiwanie produktu

    W Sklepie internetowym SPEKTR możesz skorzystać z dwóch opcji znalezienia poszukiwanego produktu:

    Zakładki w menu głównym. Produkty w Sklepie internetowym SPEKTR zostały podzielone na trzy główne kategorie „Bazy proteinowe”, Lakiery hybrydowe” oraz „Topy”.
    Wyszukiwarka tekstowa w prawym górnym rogu strony umożliwia szybkie wyszukiwanie produktów za pomocą numeru indeksowego, rodzaju produktu, koloru lub innego parametru.
  2. Kompletowanie zamówienia

    Kompletowanie zamówienia rozpoczyna się w chwili umieszczenia produktu w Koszyku za pomocą przycisku „DODAJ DO KOSZYKA”. Przez kliknięcie na przycisk “DODAJ DO KOSZYKA” następuje wybór towaru znajdującego się w asortymencie Sklepu internetowego SPEKTR w chwili składania zamówienia, zgodnie z jego opisem i ceną.

    Dostęp do Twojego Koszyka jest możliwy po kliknięciu linku „Koszyk” w górnym prawym rogu.

    W trakcie kompletowania zamówienia – aż do momentu kliknięcia na przycisk „Potwierdź zakup”, masz możliwość podglądu oraz modyfikowania zamówienia w szczególności w zakresie wyboru towaru, obszaru i sposobu dostarczenia towaru, sposobu płatności oraz danych podanych w formularzu zamówienia.

Po umieszczeniu w Koszyku wszystkich produktów, które chcesz zakupić, należy kliknąć przycisk „DO KASY”. Na tym etapie uruchomi się strona składania zamówienia, na której możesz wybrać sposób składania zamówienia. Dokonując zakupów w Sklepie internetowym SPEKTR, masz do wyboru dwa sposoby składania zamówienia:

1. z logowaniem – wymaga wcześniejszej rejestracji w Sklepie internetowym Kazar. Rejestracja jest darmowa i bardzo szybka, zajmie Ci nie więcej niż trzy minuty. Dzięki zarejestrowaniu się w naszym Sklepie zyskujesz dostęp do dodatkowych opcji jak: historia zamówień, możliwość śledzenia statusu złożonego zamówienia, dodawania wybranych produktów “do ulubionych” i polecania ich znajomym oraz możliwość otrzymywania najbardziej aktualnych informacji o naszych produktach. Dodatkowo oszczędzasz czas, ponieważ nie musisz za każdym razem uzupełniać danych w celu złożenia zamówienia.

2. bez logowania – szanujemy Twoją prywatność, dlatego umożliwiamy Ci przeprowadzenie zakupów bez konieczności logowania się w naszym serwisie. Wybierając tę opcję, poprosimy Cię o jednorazowe wpisanie danych potrzebnych do wykonania zamówienia. Przewidzieliśmy również możliwość rejestracji w Sklepie internetowym i założenia Konta Klienta po złożeniu zamówienia.

  1. Wybór miejsca dostarczenia towaru i sposobu płatności

    W kolejnym kroku poprosimy Cię o wybór miejsca dostarczenia towaru, sposobu płatności i wypełnienie formularza zamówienia, w tym wskazanie Twoich danych niezbędnych do zrealizowania zamówienia.
    Towary zamawiane za pośrednictwem Sklepu internetowego są dostarczane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, według Twojego wyboru dokonanego podczas składania zamówienia.Aktualnie dostępne sposoby dostawy są prezentowane do wyboru na początku procedury składania zamówienia.

Formy płatności dostępne dla zamówień z dostawą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej to: płatność elektroniczna przed odbiorem zamówionego towaru (płatność z góry), płatność gotówką kurierowi przy odbiorze zamówionego towaru (płatność za pobraniem).

Po wybraniu sposobu płatności wypełnij dane wymagane dla sekcji „Dane Kupującego” i kliknij w przycisk „PRZEJDŹ DALEJ” aby przejść do podsumowania Twojego zamówienia. Możesz w tym miejscu sprawdzić oraz modyfikować sposób dostarczenia towaru, sposobu płatności, dane podane w formularzu zamówienia, a także zmienić dane do dostawy. W tym celu możesz skorzystać z przycisku „EDYTUJ”.

Zamówienie potwierdzisz naciskając na przycisk „Potwierdź zakup”. W ten sposób następuje złożenie przez Ciebie zamówienia w Sklepie internetowym SPEKTR. Złożenie zamówienia pociąga za sobą obowiązek zapłaty. Po kliknięciu przycisku „Potwierdź zakup”, pokaże się strona z numerem złożonego zamówienia. Po poprawnym złożeniu przez Ciebie zamówienia, na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia. Z chwilą otrzymania tej wiadomości zostaje zawarta umowa sprzedaży pomiędzy Tobą, a SPEKTR.

Po sfinalizowaniu zamówienia, towary zostaną dostarczone do miejsca wskazanego w zamówieniu.

Menu